Culture Geopolitics & Daily News Politics

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ για ΜΜΕ της Θεσσαλονίκης: Απούσα η ΕΤ-3


ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ για ΜΜΕ της Θεσσαλονίκης: Απούσα η ΕΤ-3 και υποτιμητική η μετάδοση του συλλαλητηρίου από το κανάλι του Μπουτάρη

Σε τακτικές που μας ταξιδεύουν σε άλλες εποχές και σε καθεστωτικές νοοτροπίες άλλων χωρών παραπέμπει η συμπεριφορά των ΜΜΕ της πατρίδας και κυρίως των κρατικών καναλιών. Την Κυριακή 21 Ιανουαρίου μπορεί να κέρδισε η δημοκρατία, μπορεί να κέρδισε η ακομμάτιστη διάθεση του ελληνικού λαού να εκφράσει την αντίθεση σε οποιαδήποτε παραχάραξη της ιστορίας της Μακεδονίας, όμως την ίδια στιγμή έχασε ακόμα περισσότερους πόντους στην συνείδηση του κόσμου, το μηντιακό καθεστώς. Πριν λίγα χρόνια έγιναν αγώνες από όλους μας για να φύγει το μαύρο που έπεσε στην Κρατική Τηλεόραση, όμως τώρα η ίδια η ΕΡΤ έριξε μαύρο στην εικόνα της, την ιστορία της και την υστεροφημία της, σε μία πρωτοφανή στάση που δεν σεβάστηκε τον ίδιο τον λαό της χώρας και κυρίως την ανάγκη ενημέρωσης.

επιμέλεια: Δημήτρης Φιλιππίδης

Στον HellasFM έφτασε μία επώνυμη καταγγελία του κ. Παντελή Βερένη για την στάση των καναλιών, που πραγματικά στηλιτεύει με πολύ χαρακτηριστικό τρόπο τις τεράστιες ευθύνες που φέρουν, όπως τονίζεται, «οι διευθυντές της ΕΤ-3 αλλά και οι συνδικαλιστές εργαζόμενοι για την απουσία του καναλιού της Θεσσαλονίκης από το μεγάλο συλλαλητήριο για τη Μακεδονία».

Η επιστολή τονίζει ότι “Το κρατικό κανάλι της Βορείου Ελλάδος με έδρα τη συμπρωτεύουσα έδειξε πως είναι ανίκανο να επιτελέσει την αποστολή του για την οποία πληρώνεται από το εισόδημα του ελληνικού λαού. Η υπακοή «κάνω τα πάντα για σένα» όλων των υπευθύνων της ΕΤ-3 στις κυβερνητικές εντολές τους καθιστά υπεύθυνους έναντι του ελληνικού λαού τους οποίους στήριξε όταν είχε πέσει το «μαύρο». Οι εργαζόμενοι της ΕΤ-3 δεν θα πρέπει να υπερηφανεύονται για τη στρατευμένη δημοσιογραφία που ασκούν αλλά να γνωρίζουν ότι για τον ελληνικό λαό φέρουν πλέον την ταυτότητα των «άχρηστων».

Eπίσης γίνεται καταγγελία για την στάση την οποία κράτησε ο δημοσιογράφος της ΕΤ3 Στέλιος Νικητόπουλος του οποίου η στάση χαρακτηρίζεται ως «Αποκορύφωμα της τραγελαφικής κατάστασης» καθώς σε ανάρτηση του «καλούσε τους πολίτες της Θεσσαλονίκης να μην πάνε το συλλαλητήριο για τη Μακεδονία αλλά να πάνε στο συλλαλητήριο των αντιεξουσιαστών που ήταν αντίθετο με το εθνική διαδήλωση. Η συγκεκριμένη προτροπή προς τους αντιεξουσιαστές, επισημαίνεται στην επιστολή ότι «φωτογραφίζει και την άμεση σχέση του κρατικού καναλιού με τη συγκεκριμένη ομάδα που δρα στη Θεσσαλονίκη».

Ο υπογραφών την επιστολή Παντελής Βερενης χαρακτηρίζει την μετάδοση του συλλαλητηρίου από τη Δημοτική Τηλεόραση Θεσσαλονίκης ως «κάτω του μετρίου» καθώς όπως τονίζεται το πρόχειρο αποτέλεσμα οφείλεται στο ότι αποφασίστηκε η μετάδοση του συλλαλητηρίου λίγες μόνο ώρες πριν την έναρξη της διαδήλωσης και αφού οι υπεύθυνοι είδαν τις ορδές του κόσμου να καταφθάνουν στη Θεσσαλονίκη. «Έως εκείνη την ώρα και παρόλο που οι εγκαταστάσεις του σταθμού απείχαν 100 μόλις μέτρα από το χώρο της εκδήλωσης, υπήρχε η σαφής εντολή να μη μεταδοθεί, με αποτέλεσμα την ημέρα του συλλαλητηρίου οι εργαζόμενοι όλων των ειδικοτήτων να μην ξεπερνούν τους 20 ενώ άλλοι 120 ήταν στα σπίτια τους».

Το κείμενο της επιστολής συνεχίζει ως εξής: «Η Δημοτική τηλεόραση Θεσσαλονίκης μπροστά στο κίνδυνο έντονων αντιδράσεων εξαναγκάσθηκε και ξεκίνησε την μετάδοση τρία τέταρτα και αφού βγήκε στον αέρα η Βεργίνα TV. Πήρε την εικόνα του Βεργίνα TV ,έκρυψε επιμελώς το λογότυπο μετάδοσης και παρουσίασε την εικόνα ως δική της μετάδοση ενώ στο σχολιασμό ήταν ο εμφανιζόμενος ως διευθυντής του καναλιού(ανύπαρκτος στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ) Φ.Στάγκος χωρίς να κληθούν για φιλοξενία σημαντικά πρόσωπα της Θεσσαλονίκης όπως όφειλαν να πράξουν. Έτσι το κανάλι του Μπουτάρη είχε έστω και την τελευταία στιγμή υπό τον απόλυτο έλεγχο την πληροφόρηση, παρουσιάζοντας ένα υποτυπώδες πρόγραμμα ως άλλοθι στην κοινή γνώμη. Για τον σχολιαστή αποδόθηκε στο διαδίκτυο ότι υπέπεσε σε ιστορικά ατοπήματα σε βαθμό προπαγάνδας με τις διαμαρτυρίες του κοινού της Θεσσαλονίκη να καταγράφονται στα social media για την υποτιμητική μετάδοση του γεγονότος σε αντίθεση με το gay pride του Γιάννη Μπουτάρη που μεταδίδονται ως υπέρ παραγωγή. Η μετάδοση που σχολιάστηκε ως «αγγαρεία» θέτει τώρα προ ευθυνών όλους τους υπεύθυνους του σταθμού που θα πρέπει να απολογηθούν στο λαό της Θεσσαλονίκης για ένα και μοναδικό λόγο. Διότι τους πληρώνει. Από ευθιξία τουλάχιστον επιβάλλεται και λόγω της μη οξυδέρκειας που έδειξαν ,να παραιτηθούν ως ανάξιοι να υπηρετούν την πόλη και είναι προτιμότερο να παραμένουν στα σπίτια τους διαβάζοντας ιστορικά βιβλία. Εκείνο που εξόργισε περαιτέρω τους κατοίκους είναι ότι Διευθυντικό στέλεχος της Δημοτικής Τηλεόρασης, προχώρησε σε περίεργες αναρτήσεις στο διαδίκτυο σχολιάζοντας υποτιμητικά 400.000 άτομα που συμμετείχαν στη διαδήλωση για τη Μακεδονία».

Η επιστολή κάνει αναφορά στην αξιοπρεπή εικόνα στην μετάδοση του συλλαλητηρίου την οποία είχε ο Εκκλησιαστικός Σταθμός 4ε ο οποίος εντυπωσίασε με τη ισορροπημένη περιγραφή του συλλαλητηρίου όπως και ο τηλεοπτικός σταθμός Βεργίνα ΤV που σύμφωνα με πληροφορίες κατέβαλε τα έξοδα της μετάδοσης «κάτι που όφειλε να κάνει είτε η ΕΤ-3 είτε η ΤV 100 τις οποίες πληρώνει ο ελληνικός λαός αλλά ωστόσο τον απογοήτευσαν οικτρά».

Θα πρέπει να τονιστεί ότι και πολλοί ομογενείς με τηλέφωνα τους στον Hellas FM της Νέας Υόρκης, εξέφρασαν την δυσαρέσκεια τους για την στάση των Μέσων Ενημέρωσης στην κάλυψη του Συλλαλητηρίου.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail